اتعلمت اني العلاقات مع الاطفال ليه اهميه كبيره وان الطفل حساس وحقيقي وأن لازم يكون فيه علاقات جوه الفصل وخارج الفصل
وان للحب خمس لغات ومهم اعرف نوع اللغه اللي بيحبها االطفل
وان العلاقات هدف قيم مش وسيله
وبجد شكرا علي كل معلومه اتعلمتها في الكورس ده مفيده لينا ككبار والأطفال ربنا يبارككم